ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765

קורס סטטיסטיקה ומימון

לימודי סטטיסטיקה ומימון מעניינים אותך?


קורס סטטיסטיקה ומימון יעניק לכם את ההכנה המקיפה לקראת בחינת הרשות לניירות ערך. תכנית הלימודים כוללת הקניית טכניקות לפתירת תרגילים, תרגולים תכופים, מטלות בית ומבחנים המדמים מצב אמת והכל כדי שתבטיחו את הצלחתכם בבחינה הקרבה. אם גם אתם רוצים ללמוד ייעוץ או שיווק פנסיוני, ייעוץ או שיווק השקעות, ניהול תיקים ולימודי סוכני ביטוח – כאן בפורטל לימודים סיכמנו עבורכם את כל המידע על תכנית הלימודים, על הבחינה עצמה, נושאי לימוד עיקריים, מוסדות מומלצים ועוד שאלות רבות נוספות שנשאלנו בעבר.

כולנו מכירים את התהליך הארוך והממושך שבטרם ההרשמה ללימודים שכרוך בחיפוש מידע וביצוע חקר אחר התחום הלימודי שמעניין אותנו, זאת לצד בדיקה אחר המלצות על מוסדות מובילים. כאן בפורטל לימודים תוכלו לחסוך את הזמן הרב שבתהליך זה! בכל שלב, ניתן להשאיר פרטי התקשרות עבור יועצי הלימודים שלנו, ואנו נעשה את מירב המאמצים לחזור אליכם בהקדם האפשרי. בנוסף, בתחתית המאמר תוכלו למצוא את מוסדות הלימוד המובילים בארץ המציעים לימוי הכנה לקראת הבחינה בסטטיסטיקה ומימון. בהצלחה והמשך קריאה נעימה!
תעודת זהות קורס סטטיסטיקה ומימון למבחן רשות ני"ע
תנאי קבלה
  • בשל אופיים של מקצועות אלו העוסקים בכספים של הזולת, חלק מתנאי הקדם עבור ההרשמה לקורס ההכנה ולבחינה הינם הצגת תעודת יושר.
  • כמו כן, על המועמדים להיות בני 18 ומעלה ובעלי 12 שנות לימוד.
  • כל מוסד שומר לעצמו את הזכות להתנות את ההרשמה בנוסף במעבר ראיון קבלה אישי.
משך לימודים
  • היקפה של תכנית הלימודים הינו 80 עד 100 שעות אקדמיות.
  • משך התכניות נע בין שלושה חודשים ועשוי לעתים להגיע לארבעה.
שכר ממוצע
  • בשל העובדה שמדובר בקורס הכנה לקראת בחינה אחת מבין סדרת בחינות עבור מגוון רחב של מקצועות, לא ניתן לספק נתוני שכר ממוצעים.
תכונות אופי
  • לימודי סטטיסטיקה ומימון הינם לימודים תובעניים הכרוכים בתרגול ממושך הן בכיתה והן בבית.
  • לא נדרש ידע קודם בתחום, אך בהחלט יש להחזיק ביכולות ריאליות גבוהות ובהבנת הנקרא בשל אופיו של המבחן.
  • גם אם אינם חזקים באחד מן התחומים הללו, קורס ההכנה יספק לכם את הכלים הנדרשים כדי לעבור את הבחינה בהצלחה. 
 
לרשימת מוסדות באתרינו המלמדים קורס סטטיסטיקה ומימון למבחן רשות ני"ע

מי צריך לעבור את הבחינה של הרשות לני"ע?

ישנם מספר מקצועות פיננסיים המצריכים את צליחתן של בחינות הנערכות מטעם משרד האוצר ומטעם הרשות לניירות ערך. בין הבחינות הנערכות על ידי הרשות לני"ע ישנה הבחינה בנושא סטטיסטיקה ומימון.
בעלי המקצועות הנדרשים למעבר בחינה זו הינם:
  • יועצים ומשווקים פנסיוניים – תפקידם של היועצים הפנסיוניים הוא לספק ללקוחותיהם את הייעוץ המקצועי והמקיף עבור מגוון מוצרים פנסיוניים שונים דוגמת קרן הפנסיה וקרנות ההשתלמות.
  • יועצי ומשווקי השקעות – יועצים העוסקים בענף ההשקעות עוסקים למעשה במניות ובשוק ההון. מתוקף תפקידם, מספקים אנשי מקצוע אלו ללקוחותיהם ייעוץ מקיף באפיקי השקעה שונים.
  • מנהלי תיקים – מנהל תיקים הוא איש מקצוע שקיבל היתר בכתב מן הלקוח לנהל עבורו חשבון בנק, קרי חשבון מנוהל. מתוקף תפקידו, מנהל התיקים מבצע פעולות כספיות שונות עבור השקעות, הסדרת תשלומים דוגמת דמי ניהול ועוד.
  • סוכני ביטוח – אחד מן המקצועות המוכרים ביותר בענף הביטוחים. סוכני הביטוח מצויים בפוליסות השונות ויודעים להתאימן במדויק עבור לקוחותיהם כמו גם כיצד להפעיל את הביטוחים במידה והדבר נדרש.


מידע כללי על קורס מימון וסטטיסטיקה ועל הבחינה

מטרתה של תכנית הלימודים היא להכין את משתתפיה לקראת הבחינה בסטטיסטיקה ומימון הנערכת מטעם הרשות לניירות ערך ואשר מהווה שלב הכרחי בדרך לקבלת רישיון באחד מן המקצועות שהוזכרו לעיל. ניתן ללמוד את הקורס באופן פרטני או לחילופין כחלק מתכנית כוללת דוגמת קורס ייעוץ פנסיוני המקיף 6 בחינות יסוד הנדרשות לקבלת רישיון.

במסגרת הקורס מתנסים התלמידים במגוון תרגולים לשאלונים רב ברירתיים באמצעות נוסחאות שונות, זאת לצד הקניית ידע תיאורטי במושגים עקרוניים הנדרשים בתחום. כל אלו מקבלים חיזוק בדמות מבחנים המדמים את הבחינה האמיתית.

חשוב לציין כי ישנה האפשרות ללמוד לקראת הבחינה לבד, והקורס הינו תכנית הכנה בלבד. למידה שכזו מתאימה לאנשים בעלי משמעת עצמית גבוהה ובעלי יכולות ריאליות מוכחות. עם זאת, קורס סטטיסטיקה ומימון עשוי לשפר את סיכוי ההצלחה באופן משמעותי וחשוב לזכור כי הבחינה נערכת בשני מועדים בשנה בלבד. בנוסף בעניין זה, משך הבחינה הינו שעתיים וחצי בלבד ולכן מומלץ להחזיק בטכניקות שונות שיסייעו לכם לפתור תרגילים באופן מהיר ויעיל יותר. השאלות הינן שאלות רב ברירתיות המצריכות הבנת הנקרא עבור מגוון חישובים מורכבים.

נושאי לימוד עיקריים

קורס סטטיסטיקה ומימון מתאפיין במגוון רחב של נושאים. כאן בפורטל לימודים איגדנו עבורכם את הנושאים העיקריים הנלמדים במסגרת הקורס: 
  • מושגים בסיסיים בסטטיסטיקה ומימון
  • חישובי ריביות
  • סטטיסטיקה תיאורטית
  • ניהול  נכסים
  • ריבית דריבית וריבית ריאלית
  • ערך נוכחי
  • התפלגות נורמלית
  • שיעור תשואה
  • חישובי מימון
  • חישובי ערכים סטטיסטיים
  • רגרסיה פשוטה
  • ערך נוכחי
  • הסתברות
  • הבנת התפלגויות וניתוחן
  • ועוד.
לרשימת מוסדות באתרנו המלמדים קורס סטטיסטיקה ומימון למבחן רשות ני"ע


איפה מלמדים הכנה למימון וסטטיסטיקה?

רבים מעוניינים להגדיל את סיכויהם לצלוח את הבחינה בפעם הראשונה. מוסדות רבים ללימודי מקצועות הפיננסים זיהו את המגמה וכיום ניתן למצוא מגוון רחב של מוסדות המציעים גם פריסה ארצית נרחבת למדי:

• המכללה לפיננסים וביטוח – מוסד וותיק המשתייך ללשכת סוכני הביטוח בישראל. מציעים סגל מקצועי, סביבה לימודית מתקדמת ופריסה ארצית נרחבת בתל אביב, חיפה, באר שבע וירושלים.

• האקדמיה לפיננסים BDO – מוסד לימודי בעל 3 חטיבות: שוק ההון, נדל"ן והכנה לבחינות הרשות לניירות ערך. המכללה ממוקמת בתל אביב ובמיקום מרכזי.

• מכללת אורין שפלטר – מכללה מוכרת בתחום ההדרכה הפיננסית המציעה קורסי הכנה והכשרות למגוון מקצועות. למכללה סניפים בתל אביב, אשדוד, חיפה וכרמיאל.

• מכללת מיטב דש – מכללה וותיקה המתמחה בהכשרות לבחינות הנערכות מטעם הרשות לני"ע ומשרד האוצר. המכללה נהנית מפריסה ארצית נרחבת בתל אביב, ירושלים, אזור הכנרת וחיפה.

קהל יעד

קורס ההכנה פונה לכל אדם המבקש להגדיל את סיכויו לצלוח את הבחינה בעזרת מגוון טכניקות שונות. הקהלים הפוקדים את הקורס הינם אנשים המבקשים להשתלב כיועצים פנסיוניים, יועצי השקעות, כסוכני ביטוח וכמנהלי תיקים.

תנאי קבלה ופטורים

ישנם מספר תנאי קדם בסיסיים עבור הרישום ללימודי סטטיסטיקה ומימון: על המועמד להיות בן 18 ומעלה, להציג תעודת 12 שנות לימוד ותעודת יושר בשל ייעודם של מקצועות אלו לעסוק בכספיהם של לקוחות.

בכל מוסד, ייתכנו תנאי קבלה נוספים לאלו שהוצגו לעיל דוגמת מעבר ראיון קבלה לצורך בדיקת מידת ההתאמה והיכרות ראשונית עם התלמיד.

לבעלי רקע השכלתי בתחומים הפיננסיים ישנה זכאות לפטור מן הבחינה. אם אתם בוגרי תואר ראשון בכלכלה, חשבונאות או מנהל עסקים, הנכם פטורים ממעבר הבחינה בסטטיסטיקה ומימון.


היקף הלימודים

לימודי מימון וסטטיסטיקה נמשכים כ-80 שעות בממוצע וישנם מוסדות המאריכים את הקורס מעט יותר עד ל-100 שעות אקדמיות. תכנית הלימודים נפרשת על גבי כ-3-4 חודשים.

תעודות והסמכה

לבוגר שסיים את קורס ההכנה בהצלחה, תוענק תעודת סיום מטעם המכללה הנבחרת. חשוב להדגיש כי התעודה איננה מחליפה את הצורך במעבר הבחינה ובאישורה של הרשות.

אפשרויות לימוד נוספות

גולשים שהתעניינו בתחום זה, חיפשו מידע גם אודות קורס ביטוח אלמנטרי.

מלא טופס פנייה למוסד וקבל מידע על קורס סטטיסטיקה ומימון למבחן רשות ני"ע
בוא לבנות קריירה בשוק ההון ובביטוח
BDO האקדמיה לפיננסים
בוא לבנות קריירה בשוק ההון ובביטוח
המכללה מלמדת ב: תל אביב.

המסלול נלמד ב: תל אביב.

מידע על
המכללה

מידע על המסלול

52 מסלולים

מפת הגעה

21 סרטוני וידאו

3 ממליצים
מקצועיות פיננסית
אורין שפלטר
מקצועיות פיננסית
המכללה מלמדת ב: אשדוד, בני ברק, תל אביב.

המסלול נלמד ב: אשדוד, בני ברק, תל אביב.
מקצועיות פיננסית
אורין שפלטר - שלוחת חיפה והצפון
מקצועיות פיננסית
המכללה מלמדת ב: חיפה, כרמיאל.

המסלול נלמד ב: חיפה, כרמיאל.
יורם כללי
בתי הספר רב תחומיים ומוכרים ע´´י מהט
רשת בתי הספר להנדסאים של המכללה למינהל
בתי הספר רב תחומיים ומוכרים ע´´י מהט
המכללה מלמדת ב: אילת, אשדוד, באר שבע, חיפה, ירושלים, נתניה, פתח תקוה, ראשון לציון, רחובות, תל אביב.

ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ


המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765